מורות ומורים – רוחות הצפון 2023:
רשימת המורים לפסטיבל 2023 מתגבשת והולכת, מוזמנים לקבל השראה וחשק ולהתעדכן בשינויים בעמוד הזה

נהר שמי- סל סנסנים בקליעה צרפתית Pre-Fest

נהר גרה בצבעון, מורה לקליעה
תלמד בפסטיבל בימי טרום הפסטיבל – סדנת עומק לקליעה צרפתית בסנסנים, או קליעת סל.
מתאים למי שכבר קלע בסנסנים בעבר.

מייקי אלפנט – חריטה במחרטת רגל  Pre-Fest

הצטרפו אלינו למסע בזמן בו אנו משתמשים בטכנולוגיה ישנה מיוחדת במינה, מחרטת רגל. מלאכת החריטה במחרטת הרגל היא אחת המלאכות הייחודיות אשר מתקיימות כאן בצבעון במרכז למלאכות. מלאכת החריטה היא מהקסומות ביותר המשלבת עבודה עם כל הגוף, מגוון כלים ייחודי ומחרטה בנויה עץ. 

במהלך הסדנא נלמד על סוגי העץ המתאימים למלאכה זו, נכין בעזרת גרזן את הצורה הראשונית ולאחר מכן נצלול אל תוך עבודה עם המחרטות והכלים הייחודיים להן.

במהלך הפסטיבל תוכלו למצוא את מייקי במתחם הקורס השנתי של מלאכות ביער, מרחב של גילוף ועיצוב עץ, מלמד על החזקת סכין נכונה בגילוף וגם מעביר סדנא לגילוף כפית קטנטנה.

 

ישי ברניב – שרפרף עץ בעל מושב קלוע  Pre-Fest

איש משפחה מחנך בבית ספר עודד ביודפת. חובב מלאכות ועובד שנים רבות בעץ ירוק עם ילדים ומבוגרים.

בסדנא נבנה שרפרף מקומי בעזרת כלים ידניים בסיסיים – משור, סכין, ומקדחה. נתנסה בקליעת השרפרף מחבל טבעי ומחומרי ליקוט מקומיים.

מירי סגן כהן- קליעה בסנסנים (קשקשנים ומגשונים)

נעים מאד, שמי מירי סגן-כהן. מאז שגיליתי שיש לי ידיים – הן תמיד עסוקות.
בשנים האחרונות אני מתמקדת במלאכת הקליעה, ומגלה עולם עצום ומגוון בחומרים, טכניקות ומסורות. בסטודיו שלי במנוף אני קולעת סלים ופסלים למכירה ומעבירה את הידע הלאה, לתלמידותי ותלמידי. אני אוהבת במיוחד ללקט חומרי קליעה בעצמי ולגלות שפע של חומרים מתאימים בכל מקום.
מזמינה אתכן ואתכם להיכנס לקצב הקליעה, להתחבר לאיכויות המפתיעות של הצמחים ובעיקר – להנות.

בסדנה נלמד לקלוע קשקשנים מסנסני תמרים. ובסדנה נוספת נקלע מגשון קטאלאני שיוכל לשמש אותנו כסבוניה או כמצע לסיר חם (או למה שתרצו!).

עופר שני – מתחם טימברפריים

עופר שני נגר ואומן, בונה קשתות ובקתות, מתגורר בצבעון.

מהלך שלם של הפסטיבל בוא נבנה גשר מעץ עם מחברי טימברפריים מיוחדים

שחר אוהב ציון – מתחם טימברפריים

ב 2012 הקמתי את העסק הראשון בישראל שמתמחה בטכניקת בנייה במחברי עץ בלבד. מלמד את התחום החל מ 2018.

במתחם הטימברפריים נעסוק בכמה תחומים:

החיבור ליער – מאחר ובטימבר פריים הקורות בהם אנחנו משתמשים מייצגות חלק גדול מהעץ שמימנו נוסרו, הבנת תהליך הגדילה של העץ היא חלק בלתי נפרד מהבנייה עצמה. בסדנה זאת נעמיק אל תוך היער אל עולם העצים ותהליך גדילתם.

בנייה במחברי עץ – הבנת עולם המחברים, אלו פרמנטרים מאפיינים את "חוזקו" של העץ וכיצד הבנה בסיסית זאת עוזרת לנו בתהליך בחירת המחברים לשלד אותו אנו נבנה.

בנייה מסורתית בעץ – כיצד בונים בטכניקת הבנייה טימבר פריים. השלבים להקמת שלד עץ מלא תוך הסבר על מכלול הכלים הרחב המוצע לנו

 

תמר ברי  – פיסול באדמה וחיבור לאדמה

יוצרת ומפסלת באדמה בשילוב עם חומרים מפתיעים. מארחת סדנאות וריטריטים של פיסול באדמה.

 


מה השוס באדמה? שהיא פשוט כאן. בחצר. ממש כמו הנהר הזה שתמיד נמצא וממציא דרכינו, את מה שנקרא, יצירה. בסדנה נגע באדמה ונפסל בה ונתחבר אלינו ואל היער דרך היצירה.

חן ברק – מרחב יצירה 

הי, אני חן, אמא לרות, בארי, ארבל ומרים ובת זוג לנתנאל. בשנים האחרונות הייתי בבית (בחינוך ביתי) עם הילדים ולפני כן חינכתי ולימדתי בבתי ספר שונים, ריכזתי מגוון קייטנות ובעיקר עבדתי עם ילדים וילדות. מאז ומתמיד הטבע והמלאכות מרגשים אותי מאוד. לאחרונה, החלטתי להרחיב את הפעילות שעשינו כאן בבית, ויצאתי לדרך חדשה של סדנאות יצירה המחוברות לאדמה (״פשוט לשבט״). מתרגשת לקחת חלק בפסטיבל מעורר ההשראה הזה. אחכה לכם/ן במתחם הילדות והילדים.

הייתי רוצה לאפשר לילדים והילדות לטעום מעט מהמלאכות עליהן עומלים המבוגרים בפסטיבל: עבודה עם בוץ וצבעי אדמה, הפקה והתנסות בצבעים טבעיים, התנסות בעיבוד צמר וליבוד חרוזים וכדומה… נאסוף יחדיו אדמה מקומית, נכתוש, נסנן ונכין ממנה תערובת לפיסול. נתנסה בפיסול חופשי/ בהכנת מבוכים לזרעים. נכתוש חרסינות וניצור צבעי אדמה. נצייר ונקשט את היצירות שהכנו.  נפיק צבעים ודיו מצמחים וחומרים טבעיים ונתנסה בציור איתם. נפתח וננפץ צמר גולמי, נתנסה בסירוק עם מסרקים קטנים שמתאימים לידיים הקטנות.. ממש כמו שהמבוגרים עושים בסדנאות של הגדולים. נלבד חרוזים ונכין קישוט לתיק/ מחזיק מפתחות (או כל דבר אחר שנרצה) מהחרוזים שליבדנו. מי שירצו לטוות (בעיקר המבוגרים שמצטרפים אל הילדים והילדות), יוכלו להתנסות בפלכים בזמנם החופשי..  ועוד ועוד

אורן חצרוני- גילוף כפית (כל הרמות), גילוף סקופ תרנגול למנוסים 

אני מגלף כפות סידרתי ומורה לגילוף. ‏המטרה שלי שתתמכרו לתחביב המדהים הזה

סדנה לגילוף ידני של כפות בעץ ירוק. נלמד שיטות עבודה מסורתיות ואת השימוש בגרזן לעיצוב צורה ראשוני ונשלים את העיצוב באמצעות סכינים מיוחדות לגילוף. הסדנא מיועדת למי שאוהב ליצור, אין צורך בניסיון קודם.

‏סדנא לגילוף כפית אכילה ‏למנוסים- סדנה לגילוף ידני של כפות ‏ ‏אכילה בעץ ירוק. נלמד שיטות עבודה מסורתיות ואת השימוש בגרזן לעיצוב צורה ראשוני ונשלים את העיצוב באמצעות סכינים מיוחדות לגילוף. הסדנא מיועדת ‏בעלי ניסיון בסיסי בגילוף.

נעמה תל צור – סיפור סיפורים ופלייבק

יוצרת במה חופשית, כותבת, שחקנית יוצרת ב"פשוט תיאטרון יער", מספרת סיפורים, שחקנית תיאטרון פלייבק. מנחה קורסים וסדנאות סיפור סיפורים. מנחת סדנאות פלייבק. חוקרת את חיבור הלב המופלא בין בני אדם, סיפורים, קהל ובמה.

סיפור סיפורים היא מלאכה מסורתית עתיקת יומין השוזרת בתוכה תקשורת, יצרתיות, רוח ומשחק. בסדנא ניגע ביכולתנו להביע את עצמינו בחופשיות ולאלתר סיפורים על המקום.

מילכה אטון- עיבוד וליבוד צמר 

היי אני מילכה, בוגרת המכון לאומנות תל חי, חולמת וחיה צבעים – כרגע דרך חקירת הצביעה הטבעית מחומרים מקומיים, מלבדת בצמר גולמי, מתוך חיבור עמוק לצמר ולתרפיה שהוא מביא. מעבירה חוגים וסדנאות בתחום בשנים האחרונות, מלמדת מלאכות בגן יער, אימא ליהלי ובארי, חיה בקיבוץ צבעון.

בסדנה נכיר את החומר המופלא – הצמר, ממש כמו שהוא מגיע מהדיר. נעבד אותו, כלומר ננפץ, נפתח ונסרק ונייצר מגוון של מוצרים.

דנית מורנו- קליעה במחטי אורן ועלי בננה 

היי אני דנית מורנו, אמא, מחנכת, יוצרת, מודה על הזכות להיות חלק ממסע החיים. מתחברת לעצמי ולדורות לפניי דרך מלאכות עתיקות, שמזכירות לי שאני חלק מתמונה גדולה יותר, שישקליעה במחטי אורן וקליעת סל בננות בשיטת ליפוף חכמה נסתרת שאפשר לגלות. שמחה מאוד ללמוד וללמד הלאה את מה שאני מגלה.

בפסטיבל נקלע יחד במחטי אורן קנרי ובגזעולי בננה נקלע סל ליפוף.

גלי עגנון- קליעת סל פרא בקיסוסית

היי אני גלי עגנון אני קולעת מזה חמשעשרה שנה. יש לי סטודיו בכליל בו אני מלמדת קליעה קולעת ממה שצומח סביבי שמחה לשתף את הידע המופלא של הקליעה והחיבור לצמחים ולעונות. בנוסף אני מורה לערבית מדוברת, בעלת תואר שני בספרות ערבית, מתרגמת ספרות ערבית לעברית, אמא לשלושה…

בפסטיבל – נלמד ליקוט מכבד ונפגוש את האדונית קיסוסית לסל אינטואיטיבי ופראי. יהיו קוצים בתהליך אז לבעלות אומץ לב (;

 

גיא שרף – בניית קלימבה

אני גיא שרף, מוזיקאי ומורה למוזיקה.
מנגן על כלים שונים, בונה כלי-נגינה, מלחין, מעבד/מפיק מוזיקלי וחבר במספר הרכבים.
כמורה למוזיקה אני מחפש וחוקר דרכי לימוד אינטואיטיביות חוויתיות וכחלק מדרך זו מלמד בניה של כלי נגינה פשוטים ואינטואיטיביים לנגינה.


בסדנה נבנה קלימבה, כלי נגינה בעל צליל פעמוני ועדין, שמקורו באפריקה ועומד בבסיסן של כמה מסורות מוזיקליות עשירות ומרתקות.
לסיום ננגן יחד על הכלים שבנינו.

תמיא אביחיל – קליעת מסיכות בסנסנים

מגיל צעיר אני עוסקת במלאכות שונות, אבל הקליעה מכולם, ייצרה אצלי סבלנות, שקט והתמסרות שמעולם לא חוויתי. אני מתרגשת מהיכרות אינטימית כל כך עם חומר, קשה, שדורש אסרטיביות, גמישות וכח. ממשיכה להכיר אותו יותר לעומק, ליצור ממנו צורות וכלים, לחזור על המוכר וליצור חדש. למדתי אצל הרצל אוסטר ואצל מספר קולעים באירלנד, קנדה ובצרפת. אין סוף למלאכת הקליעה, כך שכנראה אמשיך ללמוד בד בבד עם העברת הידע והאוּמנות הלאה.

בואו לטעימה של קליעת קשתות שמקורה בעמים הקלטיים ואירופה. בסדנא תלמדו עקרונות בסיסיים בקליעת קשתות תוך כדי תכנון וקליעה של מסיכות! קרניים! או כל דבר אחר שיעזור לכם להשתלב בכפר הוויקינגי שלנו (וגם לתרגל את הקליעה המדליקה הזו). בואו עם השראה ורוח אלתור.

צדף מעין – לוכדי חלומות קסומים

אגדה ילידית מספרת לנו על אשת העכביש שטוותה את קורי הרשת ויצרה את עולמנו, עולם החלום. מספרים שלוכד החלומות לוכד את החלומות הרעים ברשת ודרך החור שבאמצע, עוברים רק החלומות הטובים. זהו עולם החלום והכל פתוח בפנינו אם רק נקשיב.. נוצות, ענפים, עצמות, אצטרובלים וצדפים, הם חלק מהאדמה, חלק מאיתנו, והם מדריכים ומראים לנו את הדרך, מחברים אותנו למקור, מחזירים אותנו לחיבור הטבעי שלנו דרך הידיים, דרך הרגליים, דרך הלב. 

מגיל 15 יוצרת לוכדי חלומות קסומים מחומרים מקומיים שאוספת במסעותיי על אדמת הארץ אהובתי, לוכדי חלומות שהם קמע לשמירה והגנה. חוקרת רוח, חלומות ותודעה ואת עולמם הרוחני של בעלי החיים ב10 שנים האחרונות דרך קלפי חיות הרפואה, מוציאה אנשים למסעות טוטם בטבע. בסדנה נלמד להכין לוכדי חלומות שישמורו עלינו ועל חלומותינו ונקבל מסרים והדרכה מקלפי החיות

 

אפרת לאור – יצירת צבעים והדפס בוטני

שמי אפרת, אני חוקרת יצירה וחיבור לטבע. אוהבת למלוך מלאכות ולצלול לזמן שאין בו זמן. לגלות את הקסם של דברים שנוצרים מעצמם, ואת החופש בליצור לעצמנו את הכלים והמוצרים שבדרך כלל אנחנו קונים. מלמדת יצירה מנחה מעגלי בנות ונשים בשבילי הסקרנות והגילוי של הגוף ושל האדמה. גרה בצבעון.

בפסטיבל נתנסה בהדפס בוטני על בד (אקופרינט), קליעת קיסוסית והפקת צבע מחומרים מהטבע וציור עם צבעים שהכנו בעצמנו.

דניאל (דונדון) ורדי – ריקמה בוטנית

אמנית יוצרת בחומרים שונים-ריקמה קרמיקה תפירה ועוד , משלבת חומרים וצבעים 

נרקום יחדיו על בדים מודפסים באקו פרינט, במגוון טכניקות של ריקמה

שחף בנטור – שירה שבטית

 מנצחת מקהלות, ומוזיקאית יוצרת. חברה באנסמבל הקולי Ayana, הפיקה והוציאה השנה את אלבומה השני ״עין כחולה״ בלייבל קמ״ע. יוצרת עיבודים קוליים למקהלות ואמנים שונים. חוקרת מזה שנים סגנונות מוזיקליים מרחבי העולם, מהגוספל לשירה בלקנית, לשירים מלב הג’ונגלים של אפריקה ועד למסורות של שירה נורדית. תרבויות ששירה התרחשה בהן כחלק בלתי נפרד מהחיים, כביטוי של הטבע והאנושיות. מובילה מקהלות ברחבי הארץ, מתוך אהבה ענקית להרמוניות קוליות ולקסם שנוצר כשקולות שרים נפגשים.

סדנת שירה שבטית ממסורות ותרבויות שונות. לשעה וחצי נהפוך למקהלה שבה כל קול הוא חלק מהמארג, נלמד לשיר בהרמוניות קוליות, שירים מאפריקה, שירים נורדים ועוד… ניצור בתנועה, מקצב וצליל יצירה קולית משותפת תוך הקשבה לעצמנו, לאחר וליער. בערב השבטי נחבור משתתפי הסדנה שירצו להופעה משותפת יחד עם כל נשות ואנשי רוחות הצפון!

 

רותם קורן – בניה באדמה 

רותם קורן, בנאי טבעי, מתמחה בבניית בתים וטייחים מחומרים טבעיים בזיקה מקומית ומסורתית, ביצירת מערכות קיר וטייחים על בסיס חרסית וסיד.  הציר המרכזי של העשיה שלי מתרכז בקשר שבין האדם – חומר- סביבה

בפסטיבל נעבוד  בטכניקת WATTLE AND DOAB קיר אדמה על גבי סבכת ענפים. שיטת בניה עתיקה ביותר הבנויה סבכת ענפים שתי וערב ועליה אדמה ליצירת קיר טבעי מחומרים מקומיים.

אדם גלעד – טכניקות של הסוואה וחיבור ליער

שמי אדם, בן זוג של ברית ואבא של אופק (13) ויערה (9). במקצועי מתכנן בתים מונגולים ובתים אקולוגיים לבניה עצמית. חבר בארגון שומרי הגן. רץ ביערות ולומד את יסודות השאמניזם. אוהב את החיים, את הבריות ואת אמא אדמה.

בסדנא נלמד טכניקות הסוואה שונות, נשתמש בחומרים טבעיים ובצורות של הטבע כך שנוכל להיעלם מעין של אדם, מאף של חזיר בר ומתחושה של שועל. נלמד ונתרגל התחברות ליער, הקשבה לסלעים, לעצים, לצמחים ולאדמה. נשחק משחקי הסוואה וחיפוש מהנים ומפתיעים. ידרשו בגדים בצבע אפור שניתן ללכלך בבוץ, אפר מדורה וכד'.

יעל כהן – ליבוד דמויות ותמונות בצמר

שמי יעל, ואני אומנית, בעלת 'יצורוטבע – ליבוד בצמר כבשים טבעי'. מתגוררת במושב תעוז עם בן זוגי, שני בנינו וביתנו. התוודעתי אל מלאכת הליבוד הקדומה והקסומה דרך החינוך האנתרופוסופי, ונשביתי בקסם הצמר הרך והמתמסר. אינסוף אפשרויות היצירה איתו, והאיכויות המרפאות שבעבודה איתו, הביאו אותי לקבוע את הליבוד כעיסוקי המרכזי. ליצור וללמד.

בסדנה ניצור בליבוד יבש (באמצעות מחט ליבוד) יצורונים או שאר חיות בתלת מימד, או תמונה בדו מימד, לפי בחירת המשתתפ.ת. כל משתתפת יוצאת עם יצירתה ועם כל הידע להמשך ליבוד עצמאי.

יוני בן-דור – הרבליסט ותופיסט – ילמד ליקוט ויחזיק קצב

מדריך ליקוט והרבליסט, מכה בתופים ובעוד דברים.

 

בשוטטות ביער נכיר עצים וצמחים יקרים, נלקט ונתקין מרקחות ודברי נגיסה ונצלול אל האיכויות הנסתרות והגלויות שיעזרו לנו לעבור מעונה אחת לבאה בבריאות.

 

 

תם אטיאס – מתחם הטימבר פריים

מעצב ויוצר רהיטים וכלים לנגרות בשילוב של שיטות יפניות מסורתיות ומודרניות. בסטודיו שלי באבירים, אני מלמד נגרות מתוך הכרות מעמיקה עם העץ וכלי העבודה, בדגש על תנועה ואסתטיקה מבנית. "כשמעבדים עץ בכלים ידניים נוצר זמן להקשיב, לחשוב, להעמיק או פשוט לבהות ולהתחבר ליצירה…

בפסטיבל אהיה חלק מנגריי היער שתעסוק בפרוייקט מחברים גדול – טימברפריים.

 

בר צברי – מתחם הטימבר פריים

אני בר, בן 32, אין לי מקום מגורים קבוע, נכון לשעה בה אני כותב את מילים אלו. משתדל ללכת אחרי הלב, להיות בתנועה ולעבוד עם הידיים. אוהב מוסיקה בכל הצורות שלה, אוהב לבשל, לפגוש אנשים מוכרים וחדשים ואוהב מאוד את היצור והחומר – עץ. בין אם להתבונן בו כשהוא צומח ולהתפעל מהפלא הזה ואיך הוא מכה שורש בין הסלעים, באיזה צורות הוא צומח כדיי להשיג עוד טיפת אור, ובין אם לעבוד איתו כחומר גלם ולחשוב על כמות הדברים שאפשר ליצור איתו, העץ תמיד משך אותי אליו.

בפסטיבל אהיה חלק מנגריית היער שתעסוק בפרוייקט מחברים גדול – טימברפריים

רן שמחון – גילוף כף בישול וכף אכילה


רן שמחון, מגלף וחורט בעץ ירוק אני מאמין שמתוך חיבור לגוף העובד פיזית אפשר לקבל תחושת חופש אמיתית.

בפסטיבל אלמד סדנת גילוף כף בישול וכף אכילה בעץ ירוק.

בסדנת גילוף כף בישול נתחיל עם ענף, נבקע ונלמד עבודה נכונה עם גרזן וסכין גילוף, נדבר על סוגי עצים שמתאימים לגילוף, עיצוב הכף וטכניקות שונות לעבודה עם סכינים. לאחר הסדנה לכל אחד תהיה אפשרות לגלף כפות באופן עצמאי ובטוח.

בסדנת גילוף כף אכילה בעץ ירוק  נדבר על הדקויות שגורמות לכף אכילה להיות נוחה, על פרופורציות וסגנונות של כפות אכילה. נעבוד על טכניקה של הכנת קראנק, איך להגיע לגימור איכותי ועוד. הסדנה מתאימה לאנשים עם ניסיון בגילוף שרוצים להעמיק את הידע.

 

 

מור פלוג'י – יצירה בעור והכנת תלבושות 

 

יוצרת בעור ובאור. אוהבת מלאכות שמחברות את הידיים ללב.

נכיר את כלי העבודה וטכניקות בסיסיות לעבודה בעור. נבין כיצד לתכנן ולבצע ומשם נצלול אל המלאכה החופשית.

 

סמדר ספיר – ליבוד על סבונים וסוודרים 

צועדת בסקרנות ובפליאה בשבילי החיים . השבילים האלה מובילים אותי למסע ארוך בין בעלי מלאכה בארץ ובעולם , בו אני מוצאת את הבית , את החיבור , את התשוקה ליצור ולפעול בעולם , ואת המתנות האדירות שיש למלאכות להעניק לנו, יחד עם מסורות שבטיות שהגעגוע והכיסופים אליהן פועמים בכל רגע. המלאכות הן שער גדול עבורי וכלי מרכזי בעבודה שלי עם ילדים ומבוגרים לחיבור לטבע , ולעצמנו. מלמדת, יוצרת ומשחקת במגוון רחב של חומרי גלם טבעיים כשהצמר הוא המרכזי שבהם , ולומדת עוד ועוד .

 

 

 

רני ליכטנר – עיצוב תכשיטי במבוק

איך נראה העולם דרך ספקטרום הבמבוק? הראית אור ירח מבעד לרטט עלי הבמבוק במשב רוח קל? כל יום מחדש מזה 30 שנים שאני שמח ללכת אל סדנת הבמבוקים שלי "מרכז הבמבוק" בפרדס חנה, לחכך ידי בהנאה מהמחשבה וואוו מה אני הולך לעשות היום עם הבמבוקים האלה. בסדנת הבמבוק נתנסה בעבודה עם החומר, נשייף, ננסר, נקדח ונתנשף. נמציא דברים, וננסה להוציא אל הפועל רעיונות שעולים לנו. והפעם נתרכז בתכשיטי במבוק. נשוי באושר לנאוה וביחד אנו מגדלים את אסף ולילה

עמית פומפן – זרעי סתיו  גידול עצי חורש ופרי מזרעים

כיצד נובטים זרעים של מיני עצים מקומיים? נצא יחד לאסוף זרעים ביער ובבוסתן ונלמד כיצד ניתן בקלות ובפשטות להנביט ולזרוע זרעים של עצי חורש ופרי נהדרים ישר באדמה ולגדלם לכדי עצים מפוארים וברי-קיימא (יותר מכל שתיל שנקנה במשתלה).

עמית  מלמד בוסתנאות מסורתית, מגדל שתילים של זני מורשת מקומיים במשתלת ילקוט הרועים, גר בצבעון עם עדי וילדיהם אלומה ואסיף.

 

חן רכטמן – חנצ'ה 

חנצ'ה, יוצרת בחומרי החיים, גם מה שנהוג לקטלג כשאריות, כל מה שנוטף נפש – בהשראת מלאכות עתיקות. אשת חינוך, מדריכה בשומרי הגן, מספרת סיפורים, אוהבת אדם, אדמה וחיים. מקימת הסטודיער, בו אני יוצרת ומלמדת.

איך יצירה הופכת את חלומותינו הכנים למציאות?
סדנא להכנת תכשיטים וקמעות עוצמה לעצמינו, לשנה החדשה!
משלל חומרים ותרבויות, מאפריקה ועד ניו זילנד וגאורגיה
ניצור בצפחה, קוקוס, ביצת יען, אורן, אבוקדו…
נחרוט, נצבע, נגלף, נשזור, נשרוף…

 

 

עדי שי –  אימפרוביזציה ותנועה אותנטית

אני עדי, בשנים האחרונות נושמת, חוקרת ונפעמת מתנועה ואפשרויות הביטוי והריפוי שהיא מאפשרת.
גרה בצבעון כבר 8 שנים,
אמא ל3 מופלאים,
יוצרת ומחזיקה מרחב ריקוד אקסטטי בפרוד.


מוזמנים להצטרף ולחקור איתי יחד, איך זה מרגיש כאשר אנחנו נכנסים פנימה לתודעת הגוף הכי טבעית ואינטואטיבית שלנו?
מה מתגלה כשאנחנו נותנים לגוף, לדבר?
איך הגוף שלי מגיב באופן הכי טבעי שלו, למגע עם האדמה, לניגון הרוח בעלי האלונים…?
איך הגוף שלי יכול לבטא חלקים שלא הצליחו להתגלם במילים? או במחשבות?
מה קורה אצלי בכל החלקים כאשר אני עדה לגוף אחר מתנועע? או לכמה גופים?
פותחת מרחב לנוע יחד את התנועה האותנטית שנולדת מתוכנו באופן הכי ספונטני וטבעי שלה.